ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Josip Mlakić-Božji gnjev

Ilija je mladi vojnik Hvo-a.Ilija sazna da mu je brat Goran zajedno s osmoricom Hrvatski vojnika ubijen u tajnoj vojnoj akciji koju nitko nije odobrio.Ilija je kod bratova tijela pronašao 45000 dolara.Svi se pitaju zašto su devetorica vojnika zašli duboko u teritorij koji kontroliraju bošnjačke snage.Pun gnjeva i boli Ilija je odlučan saznati tko mu je ubio brata i u što se zapravo upleo njegov brat.Pomaže mu suborac Mađar.Kad uspije pronaći tajni nacrt s devet kućica,Iliji nije jasno što crtež zapravo predstavlja.Odlučan je otići upravo na to mjesto,gdje su ubijeni njegov brat i osmorica njegovi suboraca.Ono što otkrije u jednoj od kućica,prenerazi ga.Ilija shvaća da su u smrt njegova brata upleteni sumnjivi ljudi iz Zagreba i tajne službe.Pun mržnje i gorčine Ilija je siguran samo u jedno :osvetiti se krivcima za bratovu smrt...Božji gnjev bosanskohercegovačkog pisca Josipa Mlakića mračan je i dobar krimić koji čitatelja neće ostaviti ravnodušnim.Roman je zapravo spoj krimića i ratne priče,prepune uvjerljivih opisa rata,mračni likova.Atmosfera u romanu je mračna i melankolična.Likovi su prepuni straha,bez nade i vjere u bolje sutra.Sam lik Ilije opisuje nam mladića koji ispunjen boli i gorčinom,postaje osvetnik koji vjeruje da pravda mora biti zadovoljena,a to će učiniti on.Koliko je dobro da čovjek sam uzme pravdu u svoje ruke vjerujući da je to ispravan put,koji će mu donijeti mir i spokoj,teško je reći.Roman vrvi nekim Biblijskim citatima koje su zaposjele um junaka ovog romana Ilije.Roman mi se svidio iz dva razloga:sjajan stil pisanja Josipa Mlakića,te uvjerljive ratne priče prepune mračne atmosfere i uvjerljivi likova.Ono što je po meni manja slabost romana je rasplet koji mi nekako nije pasao uz cijeli roman.Nekako mi je bio apsurdan i neuvjerljiv.Sve u svemu dobar krimić.

Nema komentara:

Objavi komentar