ponedjeljak, 24. listopada 2016.

Rosamund Lupton-U tišini

Pročitana.Matt je biolog i snimatelj koji već mjesecima radi na Aljasci snimajući divlje životinje.Za Božić su ga trebali posjetiti supruga Yasmin i njihova gluha kći Ruby.Trebao ih je dočekati u zračnoj luci,no dočekala ih je policajka sa viješću da je Matt poginuo u požaru zajedno sa dvadeset troje stanovnika malog sela Anaktu.Yasmin koja se posvađala sa suprugom zbog njegovog poljupca sa lijepom Corazon ,stanovnicom sela ne vjeruje da je njen suprug mrtav.Vođena intiucijom i vjerom da je živ,Yasmin odluči da ga potraži zajedno sa svojom kćeri.Njih dvije uspiju pronaći prijevoz kod simpatičnog i dobrodušnog vozača kamiona gospodina Azizija.No,kada g.Azizi doživi lakši moždani udar,Yasmin preuzme njegov kamion i sama zajedno sa kćeri kreće na dug kilometarski put u Anaktu,gdje je uvjerena da će pronaći Matta živoga.Na putu ih neprestano slijedi cisterna ,a na mail dobivaju sablasne slike ubijenih životinja.Yasmin shvaća da ih netko hoće ubiti i spriječiti njihov dolazak u Anaktu i da pronađu Matta.Boreći se protiv oluje,leda,niskih temperatura,njih dvije same,majka i kći sada shvaćaju da se moraju boriti i za život,jer ih nepoznati neznanac želi ubiti..Roman U tišini vrlo je dobar psihološki triler koji čitatelja odvodi u prohladan,mračni i pusti svijet Aljaske gdje nitko ne živi,gdje nema nikakvih zvukova životinja,osim zavijanja hladnih vjetrova i vječnog leda.Čitatelj će zajedno sa Yasmin i njenom kćeri proživljavati njihove strahove,borbe sa nevremenom i poremećenim neznancem koji ih slijedi u stopu.Rosamund Lupton u romanu je kroz lik desetogodišnje gluhe djevojčice Ruby čitatelju približila svijet tišine,znakovni jezik gluhih.Kroz roman uspješno je dočarala mračni hladni pustinjski svijet Aljaske.Roman ce vam na trenutke lediti krv u žilama,ali će vas natjerati da okrećete stranicu za stranicom u želji da saznate rasplet.Roman mi se svidio jer mi je približio Aljasku i njenu mračnu stranu,osvojio me napetošću i uvjerljivim opisima.Nešto slabiji rasplet romana mi je možda pokvario ocjenu da ga ocijenim odličnim...Ipak,vrlo dobar i mračan triler uz kombinaciju uvjerljivih likova te jezovite atmosfere,daju vam garanciju da ćete i vi kao i ja uživati biti svjedokom mračnog,ledenog i negostoljubivog svijeta Aljaske u ovom romanu.Preporuke.

2 komentara:

  1. I ova knjiga ima zanimljivu pricu,bas nedavno sam isla na osnovnu obuku znakovnog jezika jer sam zelela i drago mi je sto jesam

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim obavijestiti svijet o Dr.ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. Bila sam trudna kad me suprug ostavio zbog druge žene. Dr ODION je koristio svoju snažnu čaroliju kako bi mi vratio osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, isprva sam mislila da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primim ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati doktor Dr.ODION jer je on Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? je li vaš partner raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? kontaktirajte Dr.ODION danas kako bih vam dao 100% garanciju da će vam pomoći baš kao što je i meni pomogao. možete mu se obratiti (drodion60@yandex.com) krajnjim čarobnjakom putem adrese e-pošte: ili WhatsAPP na njegov broj mobitela +2349060503921

    OdgovoriIzbriši