srijeda, 28. prosinca 2016.

MARIA DUENAS-LA TEMPLANZA VINOGRAD ŽIVOTA

Mauro Larrea šarmantan je muškarac u kasnim četrdesetim godinama,te ugledni i bogati rudar.No,jedna kriva poslovna odluka i tragična smrt njegovog poslovnog partnera,skupo će ga koštati i preko noći će ostati bez svog bogatstva.Mauro koji je samo radom i vjerom u sebe,stekao sve svoje bogastvo teško se miri s time da je izgubio svoj imetak i da je sve što mu je ostalo tek njegova raskošna vila.Mauro odluči kod lokalnog kamatara Tadea Carussa, uzeti pozajmicu i stavlja kao zalog svoju kuću.Mauro zajedno sa svojim računovođom Eliasom Andradeom odluči otputovati u Havanu,s nadom da će uložiti u neki protafibilan posao koji će mu omogućiti da Tadeu isplati dug i ne izgubi svoju vilu.Mauro u Havani upozna prelijepu i beskrupuloznu Carolu Gorostizu,suprugu bogatog Gustava Zayasa kojoj predlaže da zajedno ulože novac u izvoz mesa preko oceana.Ona to ne želi,nego ga pozove da zajedno s njenim prijateljima uloži novac u trgovanje robovima.Mauro odbije,a bijesna Carola slaže suprugu da joj se Mauro udvarao.Gustavo ga izazove u dvoboj biljarom,a ako pobjedi. dobit će njegovu suprugu Carolu.Mauro pristaje i nakon što namjerno izgubi,podigne veći ulog i pobjedi Gustava Zayasa.Mauro je presretan jer dobiva vinograd i imanje u Španjolskoj.Mauro odlazi zajedno sa svojim slugom indijancem Santosom u mali andaluzijski gradić Jeres poznat po proizvodnji i izvozu vina.Mauro je šokiran kada vidi da je imanje i vinograd zapušteno i oronulo,i sve što želi je prodat imanje i vratiti se kući da isplati dio duga kamataru Tadeu i ne izgubi svoj dom te ponovo pokrene svoj rudnik srebra.No,u Jeresu će upoznati lijepu Sol Montalvo ,nesuđenu nasljednicu njegovog vinograda La Templanza koja će mu se uvući u srce i poremetiti sve njegove planove...Ovo je tek manji dio onoga što vas očekuje u ovom raskošnom i zanimljivom romanu.
La Templanza vinograd života,treći je roman španjolske spisateljice Marie Duenas koja je kritičare i čitatelje osvojila svojim prvijencom Vrijeme krojenja.La templanza vinograd života raskošna je povjesna saga koja će čitatelje odvesti u Meksiko,Kubu i Španjolsku tijekom šezdeseti godina IX.stoljeća.Čitatelja će oduševiti raskošni i lijepi opisi Meksika,Havane i Španjolske,i imat će osjećaj kao da je i sam otputovao tamo.Odmah sam zamjetila da je Mariji Duenas uzor u pisanju Charlotte Bronte.Stilski način pisanja je sličan kao i Brontičin jer obje u svojim romanima poklanjaju veliku pažnju opisima i sitnim detaljima.Sam lik Maura Larreje fizički nalikuje Heathcliffu iz Orkanski visova,ali karakterno ne ,jer je Duenasin junak ponosan,plemenit čovjek s visokim moralnim principima.Roman La Templanza Vinograd života uspio me zavarati jer sam očekivala neki povjesni ljubavni roman,a zapravo je ovo raskošna povjesna saga koja me oduševila lijepim opisima,dobrim stilom pisanja i zanimljivom pričom.Prvi dio romana je dosta razvučen,dok su ostala dva dinamična i intrigantna.Zanimljiv roman koji preporučujem, svim ljubiteljima povjesnih romana i proze.

4 komentara:

  1. Dobar dan,

    Mi smo legitiman i renomirani zajmodavac za novac. Novac pozajmljujemo pojedincima kojima je potrebna financijska podrška, kredite dajemo ljudima koji imaju lošu kreditnu sposobnost ili trebaju novac kako bi platili račune za ulaganje u posao. Pa tražite li hitan zajam? Ne morate brinuti jer ste na pravom mjestu, nudimo kredite po niskoj kamatnoj stopi od 2%, tako da ako vam je potreban zajam, očekuje se da nas kontaktirate putem ove adrese e-pošte: ubabank575@gmail.com
    Ili nam pošaljite SMS ili WhatsApp: +2349011342173

    INFORMACIJE O PRIJAVI KREDITA POTREBE OD VASA.

    1) Puna imena: ............
    2) Spol: .................
    3) Dob: ........................
    4) Država: .................
    5) broj telefona: ........
    6) Zanimanje: ..............
    7) Mjesečni prihod: ......
    8) Potrebni iznos zajma: .....
    9) Rok zajma: ...............
    10) Namjena zajma: ...........

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim obavijestiti svijet o Dr.ODION-u, velikom čarobnjaku koji je vratio mog muža kad sam mislio da je izgubljena svaka nada. Bila sam trudna kad me suprug ostavio zbog druge žene. Dr ODION je koristio svoju snažnu čaroliju kako bi mi vratio osmijeh na lice vrativši mog čovjeka čarolijom, isprva sam mislila da sanjam kad mi se muž vratio na koljena moleći me da mu oprostim i primim ga natrag i uvijek od tada me voli više nego što sam ikad očekivao, pa sam dao zavjet da ću svijetu dati doktor Dr.ODION jer je on Bog na zemlji. Imate li problema u svojoj vezi? je li vaš partner raskinuo s vama, a vi ga i dalje volite i želite mu povratak? Imate li problema sa svojim financijama? kontaktirajte Dr.ODION danas kako bih vam dao 100% garanciju da će vam pomoći baš kao što je i meni pomogao. možete mu se obratiti (drodion60@yandex.com) krajnjim čarobnjakom putem adrese e-pošte: ili WhatsAPP na njegov broj mobitela +2349060503921

    OdgovoriIzbriši